Misyon,Vizyon ve Değerlerimiz
27 Mart 2019

HASTANEMİZİN TARİHÇESİ

Hastanemizin hizmet binası ve 16 dairelik lojman binası ile birlikte 10.350 metre kare alan üzerinde inşa edilmiş, 09.02.1982 tarihinde Arhavi SSK Dispanseri olarak hizmete açılmıştır. 30.11.1986 tarihinde 42 yataklı hastaneye terfi etmiştir. S.S.K Hastanesi olarak hizmet vermekte iken 5283 sayılı kanun gereği, 20.02.2005 tarihinden itibaren geçici Boğaziçi Devlet Hastanesi olarak bir müddet hizmet vermiş olup daha sonra Arhavi Devlet Hastanesi ile birleşerek Arhavi Devlet Hastanesi olarak hizmet vermeye devam etmiştir.

Hastanemiz binasının hizmet vermekte yetersiz olması ve fiziki şartların hastane şartlarına uygun olmaması, ayrıca lojman ve hizmet binasının eski olması nedeniyle Bakanlığımızca 55 nitelikli oda, 40 yatak kapasiteli 2011 yılı içerisinde yeni hastane binası planlanmıştır. Aynı yıl itibari ile ihaleye çıkılmış olup, 2012 yılının Ocak ayı içerisinde yeni hastane binasının inşaatına başlanmıştır. 2016 Mart ayında inşaatı tamamlanan yeni hastanemizde 25.03.2016 tarihinden itibaren  hizmet vermeye devam etmekteyiz.


MİSYONUMUZ

Bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden, hasta ve hasta yakını memnuniyeti odaklı, çalışanlarının haklarına saygılı, insan hayatını her şeyden fazla önemseyerek hayatı güzelleştirmeyi hedefleyen, tıbbın tüm alanlarındaki değişimleri takip ederek bu değişime ayak uyduran, sağlık sektörünün ihtiyaçlarını gören ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda gerçekçi politikalar ile büyümeyi hedefleyen sağlık kuruluşu olmak.


VİZYONUMUZ

Sağlıkta güvenilir, kaliteli ve şeffaf hizmet anlayışı ile insanların tercih ettikleri ilk adres, çalışanların hastanemizden ayrılmak istemediği bir kurum olmak


KALİTE POLİTİKAMIZ

Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak, Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek

DEĞERLERİMİZ

İletişim
• Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak,
• Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek

Güven
• Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak

Bilgi
• Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde,
• En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında öğrenmek, 
• Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,

Sorumluluk
• Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak, 
• Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,

Duyarlılık 
• Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmaktır

Yeniliklere Açık Olma
Değişen Teknolojiye Uyumlu Çalışmak

Sürekli Eğitimlerle Yeniliklere Ayak Uydurmak

Dayanışma
• Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak

Paylaşım
• Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,

Bütüncül Yaklaşım
• Her insan değerlidir inancı içinde, 
• Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak, 

Şeffaflık, Dürüstlük
• Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak, 
• Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak, 

Toplam Kalite Yönetimi
• Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak,